Първоначално публикувано от kolev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със серво
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеможе да е от маркуч, може и цилиндърче, но няма как да е от помпата на спирачките и сервото.
ПП
ако е от маркуч, внимавай какъв вземаш. има по два, единия е заден среден а другия е заден краен. двата се ползват при дисковите спирачки , а при барабаните е само задния среден. това ти го казвам щото са с различна дължина - задния краен е по-къс. а най-добре си направи профилактика и на 2-те колела - нови маркучи, цилиндърчета, механизми и накладки. не е скъпо.
не съм разбрал правилно - колесен цилиндър - десен + накладки са ми сменени.
Проблема ми със сервото обаче стана много голям. Вчера само като натиснех до долу педала и го връщаше..днес какво са правили тия хубавци не знам, но педала вече е твърд ама твърд! Тя спира ама трябва яко да се натиска! При натискане обортите играят и се чува ссссссссссссссссссс т.е. от някъде влиза въздух. Опитах се да изкарам маркуча и да го запуша с отверка(както предложи някой по- горе) за да видя дали е от него или сервото, но не успях да го изкарам от серво апарата. Утре ще пробвам със сапунена вода да видя дали от някъде се вижда да изпуска.
Иначе казали били от автоморгата (дето се обадил тоя), че трябва да се иде с апарата или колата за да е същият, защото имало 2 3 вида и не се занело кой е! Не знам така ли е, не е ли така?
Comment
-
Първоначално публикувано от NIKSANA86 Покажи съобщениеНека сега да кажа.. че тъкмо я взех от сервиза:
не съм разбрал правилно - колесен цилиндър - десен + накладки са ми сменени.
Проблема ми със сервото обаче стана много голям. Вчера само като натиснех до долу педала и го връщаше..днес какво са правили тия хубавци не знам, но педала вече е твърд ама твърд! Тя спира ама трябва яко да се натиска! При натискане обортите играят и се чува ссссссссссссссссссс т.е. от някъде влиза въздух. Опитах се да изкарам маркуча и да го запуша с отверка(както предложи някой по- горе) за да видя дали е от него или сервото, но не успях да го изкарам от серво апарата. Утре ще пробвам със сапунена вода да видя дали от някъде се вижда да изпуска.
Иначе казали били от автоморгата (дето се обадил тоя), че трябва да се иде с апарата или колата за да е същият, защото имало 2 3 вида и не се занело кой е! Не знам така ли е, не е ли така?Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
-
по епер излиза комплект със спирачната помпа
60571358
по бош
0 204 125 431
и май излиза същото като 2литровите 20в фиати
ама като му видиш цената ще минеш на варианта втора употреба. виж от 1,6 1,8 ТС 145/146
някой по-запознат който е сменял, нека да каже.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениепо епер излиза комплект със спирачната помпа
60571358
по бош
0 204 125 431
и май излиза същото като 2литровите 20в фиати
ама като му видиш цената ще минеш на варианта втора употреба. виж от 1,6 1,8 ТС 145/146
някой по-запознат който е сменял, нека да каже.
Comment
-
Значи и аз да се включа за сервото-Митака-71 от Ланча форума провери и ми каза че му излизало едно и също серво за боксер и туин спарк на 145/6.само помпата е различна ,според годината на производство,мисля.Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!
Comment
-
Такааааааааа колеги.Сервото пристгна!И пак съм туш!!Как аджеба да стигна до тенджерата ,като е навряна на майната си.Ида успея да я разкача,а аз мисля че ще мога,как бе мамка му да го извадя тва серво от там и после да го монтирам.То по начало разпарянето е по лесно от шиенето.Някой ако има опит или идея ще го помоля да ми подскаже.Алфетка 145 Боксер1.6 103кс-Голееем бегач!!
Comment
Comment